|
|||
|
Wie heeft er ervaring met de integratie van iDeal (Basic of Advanced) in XTCommerce?
Zelf heb ik helaas niet de kennis om zo'n module te ontwikkelen, anders zou ik het gelijk doen. Ik heb ook wel interesse in de TPG module, ben er zelf even mee bezig geweest, maar het is ingewikkelder als ik gehoopt had. |
|
|||
|
Hier ben ook ook erg benieuwd naar, als ik de promo pagina's van xt zo doorlees ziet het er erg aantrekkelijk uit, maar ik ben bang voor een gebrek aan community support in het engels/nederlands gezien het feit dat alle ontwikkelingen alleen in het Duits lijken te vinden. Klopt dit? Heeft iemand bijvoorbeeld al ervaringen met Ideal-integratrie of andere typische niet-duitse/nederlandse modules?
|
|
|||
|
Inderdaad is het grootste deel van de support in het Duits, maar de shop is ook goed in het Nederlands op te zetten. Zie shop.nl.comex-sales.com
De iDeal implementatie gaat vrij eenvoudig via Ogone, voor ons heeft dit Frisser websolutions geprogrammeerd. Ik denk dat hij jullie zeker kan helpen. Het Nederlandse taalmodule is niet zo geweldig, je ziet heel duidelijk dat het van een Duitser met een Nederlands woordenboek op zijn bureau vertaald is. Groetjes, Axel Booltink |
|
|||
|
Fijn meer Nederlanders, het is echt zo rustig op zowel het NL als Engelse forum. Bedankt voor je antwoord!
Heb je misschien een tip m.b.t een ISP. Ik heb er een gevonden met PHP 4.4 in safe mode, gaat dat lukken met die veilige modus dat je weet? PS. Is het in het betaal gedeelte van het forum drukker? Ik wil het pakket op korte termijn aan gaan schaffen. |
|
|||
|
Ik heb zelf een Nederlandse vertaling gemaakt. Nog niet helemaal perfect, maar wel te bekijken op www.gadgetsandgoodies.nl
Als iemand mij wil helpen met de iDeal-integratie kan hij mijn NL-vertaling krijgen. Op dit moment ben ik zelf bezig met het implementeren van een PDF-export functie, maar ik krijg deze nog niet werkend. Heeft iemand daar al wel ervaring mee? |
![]() |
| Lesezeichen |
| Stichworte |
| ideal, intergratie |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|