|
|||
|
Hallo iedereen,
op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een winkel met drie talen! Nederlands, duits en frans. Dus mijn vraag of de nederlandse vertaling misschien via mail naar mij kan gestuurt worden of is dit een betaald versie? Groeten Rolf |
|
||||
|
Hallo Rolf,
Betaald?? hehehehehe we zijn Nederlanders hahahaha Nee Edijan heeft voor een groot gedeelte de vertaling gemaakt. en ondergetekende een gedeelte. Het lijkt me zinvol om ervaringen etc uit te wisselen. Met XT commerce heb ik goede ervaringen en nu twee sites draaiende. Het opzetten van templates gaat eenvoudiger als met die van zijn zusje ;-) Milcoi heeft hier ervaring mee. Deze site geeft sumier info aan NIET leden en wordt je geacht lid te worden om gericht antwoord te krijgen. Op zich vindt ik dit jammer en hoop dat we hier toch met NL gebruikers toch op een hoger niveau modules kunnen uitwisselen / ontwikkelen. Iedereen die de NL vertaling in bezit wil hebben moet maar even mij een PM sturen. Wacht nog wel even op formeel toestemming van Edijan |
|
|||
|
Weer een nieuwe aanmelding van een Nederlander!
Ik heb jullie hulp als collega gebruikers hard nodig voor de realisatie van mijn nieuwe site. Een aantal opties waarvan ikme afvraag of ze voor ook XT commerce beschikbaar zijn net als voor OS-commerce. - manager programma voor beheer van producten - extra vaste gegevensvelden bij invoer producten - goede aanbieders van templates voor XT Mijn site word ontwikkeld voor de spelcomputer markt. Vriendelijke groet, Ben |
|
|||
|
Hier nog een geinteresseerde Nederlander. Ik ben op zoek naar een webshop oplossing. Zouden jullie me xt aanraden? Ik o.a even gekeken bij mambo en os-commerce maar dat ziet er toch een stuk minder uit. Ik vind het op zich geen probleem om 98 euro te betalen, maar ik vroeg me af hoe het zit met die support. Het engelse topic hier is wel erg karig .. Zijn jullie hier, op het betaalforum of prive nog actief hier onderling? Verder, die taalmodules; moet er daat steeds apart voor betaald worden of kan ik ook relatief gemakkelijk zelf vertalen als ik een taal beheers of iemand kan vinden die dit voor me wil doen? Groetjes Marcus
|
|
|||
|
Hai,
Ik ben dit mooie pakket aan het installeren en helaas gaat het hier meteen fout. Het ziet er naar uit dat de doc root en alle aanverwante directories niet goed staan. pad moet zijn: /home/optiektent.nl/shop maar hij komt met de foutmelding dat hij het bestand niet kan vinden op: /usr/local/apache/htdocs/includes/classes/ Dus ik proberen hem te overtuigen door de application.php aan te passen en dat heeft zin voor de docroot, maar hij komt dan weer met de volgende en de volgende en de volgende. Helaas heeft het nu nog geen zin om de andere net zo aan te passen in "application.php". Deze had zin: define('DIR_FS_DOCUMENT_ROOT', '/home/optiektent.nl/shop/'); Deze NIET: define('DIR_FS_CATALOG', '/home/optiektent.nl/shop/'); en deze ook NIET:define('DIR_FS_INC', '/home/optiektent.nl/shop/inc/'); want dan blijft ie maar terug komen met /usr/local/apache enz Enig idee? |
![]() |
| Lesezeichen |
| Stichworte |
| gebruikers#33#33#33, nederlandse, welkom |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|