#1 (permalink)  
Alt 09.02.2006, 12:47
Benutzerbild von MrSat
Benutzer

Standard

Zo dat noem ik nu eens snel !!! even een mailtje naar de administrator en voil? zie hier de NL community.

Hopelijk zullen alle postings ons naar een hoger level in XT commerce brengen!!!

Mijn bijdrage hebben jullie alvast
:blush:
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Wong this Post!
  #2 (permalink)  
Alt 20.02.2006, 09:03

Standard

Fijn!!!, mijn duits is verschrikkelijk en ik kan het alleen een beetje lezen als ik hardop lees. Ik hoop dat het een beetje gaat lopen want het is een heel fijn programma.
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Wong this Post!
  #3 (permalink)  
Alt 20.02.2006, 11:03
Benutzerbild von MrSat
Benutzer

Standard

Mijn Duits is perfect ;-)

Dus dat moet geen probleem zijn echter er zit hier wel een sponsorforum aan vast waar meer hulp wordt geboden helaas.....

Ik zou graag met meer Nederlandse XTcommercers een TPGverzendmodule en de NL vertaling maken.

Wie kan hier mede behulpzaam in zijn???
  #4 (permalink)  
Alt 21.02.2006, 21:47
Benutzerbild von MrSat
Benutzer

Standard

De NL vertaling is klaar !! Dank ook aan edijan!!!
  #5 (permalink)  
Alt 25.03.2006, 12:21

Ausrufezeichen

Ow dat is netjes, misschien kan ik met een aantal wel een paar leuke modules ontwikkelen,....

Iemand nog iedeen?

Hoe zijn trouwens jullie ervaringen met XT:Commerce?

Gr, Marcus
  #6 (permalink)  
Alt 28.03.2006, 09:57
Neuer Benutzer

Standard

Hallo iedereen,

op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een winkel met drie talen! Nederlands, duits en frans. Dus mijn vraag of de nederlandse vertaling misschien via mail naar mij kan gestuurt worden of is dit een betaald versie?

Groeten

Rolf
  #7 (permalink)  
Alt 30.03.2006, 20:05
Benutzerbild von MrSat
Benutzer

Standard

Hallo Rolf,

Betaald?? hehehehehe we zijn Nederlanders hahahaha Nee Edijan heeft voor een groot gedeelte de vertaling gemaakt. en ondergetekende een gedeelte.

Het lijkt me zinvol om ervaringen etc uit te wisselen. Met XT commerce heb ik goede ervaringen en nu twee sites draaiende. Het opzetten van templates gaat eenvoudiger als met die van zijn zusje ;-) Milcoi heeft hier ervaring mee.

Deze site geeft sumier info aan NIET leden en wordt je geacht lid te worden om gericht antwoord te krijgen. Op zich vindt ik dit jammer en hoop dat we hier toch met NL gebruikers toch op een hoger niveau modules kunnen uitwisselen / ontwikkelen.

Iedereen die de NL vertaling in bezit wil hebben moet maar even mij een PM sturen. Wacht nog wel even op formeel toestemming van Edijan
  #8 (permalink)  
Alt 06.05.2006, 00:17

Standard

Weer een nieuwe aanmelding van een Nederlander!
Ik heb jullie hulp als collega gebruikers hard nodig voor de realisatie van mijn nieuwe site. Een aantal opties waarvan ikme afvraag of ze voor ook XT commerce beschikbaar zijn net als voor OS-commerce.

- manager programma voor beheer van producten
- extra vaste gegevensvelden bij invoer producten
- goede aanbieders van templates voor XT

Mijn site word ontwikkeld voor de spelcomputer markt.

Vriendelijke groet, Ben
  #9 (permalink)  
Alt 13.05.2006, 02:41

Standard

Hier nog een geinteresseerde Nederlander. Ik ben op zoek naar een webshop oplossing. Zouden jullie me xt aanraden? Ik o.a even gekeken bij mambo en os-commerce maar dat ziet er toch een stuk minder uit. Ik vind het op zich geen probleem om 98 euro te betalen, maar ik vroeg me af hoe het zit met die support. Het engelse topic hier is wel erg karig .. Zijn jullie hier, op het betaalforum of prive nog actief hier onderling? Verder, die taalmodules; moet er daat steeds apart voor betaald worden of kan ik ook relatief gemakkelijk zelf vertalen als ik een taal beheers of iemand kan vinden die dit voor me wil doen? Groetjes Marcus
  #10 (permalink)  
Alt 28.06.2006, 12:25

Standard

Hai,
Ik ben dit mooie pakket aan het installeren en helaas gaat het hier meteen fout.

Het ziet er naar uit dat de doc root en alle aanverwante directories niet goed staan.

pad moet zijn:
/home/optiektent.nl/shop
maar hij komt met de foutmelding dat hij het bestand niet kan vinden op:
/usr/local/apache/htdocs/includes/classes/

Dus ik proberen hem te overtuigen door de application.php aan te passen en dat heeft zin voor de docroot, maar hij komt dan weer met de volgende en de volgende en de volgende.

Helaas heeft het nu nog geen zin om de andere net zo aan te passen in "application.php".

Deze had zin: define('DIR_FS_DOCUMENT_ROOT', '/home/optiektent.nl/shop/');
Deze NIET: define('DIR_FS_CATALOG', '/home/optiektent.nl/shop/');
en deze ook NIET:define('DIR_FS_INC', '/home/optiektent.nl/shop/inc/');

want dan blijft ie maar terug komen met /usr/local/apache enz

Enig idee?
Antwort

Lesezeichen

Stichworte
gebruikers#33#33#33, nederlandse, welkom

Themen-Optionen
Ansicht